11/9/09

11 de setembre

Avui descansem una mica i toca escriure en català. Perquè és 11 de setembre. La Diada de Catalunya. Feliç Diada de Catalunya a tots, catalans i no catalans. (M'hauria agradat fer el blog en català, però tindria menys audiencia, és una llàstima xD)

 

Imatge robada del Facebook xD

12 ingeniosos comentarios:

Sattler dijo...

Felicitats als catalans des de València! ;)

Riku Lupin dijo...

Feliç dia de la diada!
(jo tinc blocs en català, però són els de la uni XD)

Saru dijo...

Feliç dia! I visca Catalunya! ò_ó

Lapry dijo...

Feliç diada!!
Visca Catalunya i els catalans!! =)

Kiuk dijo...

Feliç diada
Visc a Catalunya!

Raptor dijo...

Visca Catalunya i feliç diada! Tot i que Catalunya té episodis més gloriosos que el 11 de setembre XD

Warsman00 dijo...

Bona diada!! XD

Ita dijo...

Felicidades a ellos! XDDD

PD: Si lo pones en catalán yo no lo entiendo =_= xDDDD

PD2: Como mola el pw3, el último caso es lo más! xDDD

AtashiWaS dijo...

Je je, pues felicidades atrasadas Cataluña ^_^. Espero que no pongas el blog en catalán, que luego no me entero de nada :) .

Colibrí Lillith dijo...

Blog en castellà per tenir més audiència... pessetero!!!!


(no, vaja, jo faig el mateix)

Bona diada, tot i q ja ha passat xD
:)

Aeren dijo...

Jo també el tinc en castellà per a tindre més audièndia, tranquil, es perdona xD

I amb un poc de retràs, però feliç dia de Catalunya!! ^^

Anónimo dijo...

Hvala za intiresny Blog